نصب دو دستگاه سوزن بتنی سنگین r۶۰ در ایستگاه چمسنگر

مدیرکل راه‌آهن لرستان از از نصب دو دستگاه سوزن بتنی سنگین r۶۰ در ایستگاه چمسنگر خبر داد و گفت: این مهم در راستای افزایش ایمنی سیرقطارها بوده است.

نصب دو دستگاه سوزن بتنی سنگین r۶۰ در ایستگاه چمسنگر
1402/09/12 15:26:46

رحمت رحمت‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: گروه نظارت بر خط و سازه‌های فنی این اداره کل با همکاری امور نگهداری خط و ابنیه فنی (شرکت تراورس)، در جهت عملیات نگهداری و تعمیرات مستمر خود، نسبت به برچیدن دو دستگاه سوزن فرسوده و مستهلک قدیمی و اجرای ۳۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری، تسطیح، بسترسازی و همچنین مونتاژ و نصب دو دستگاه سوزن UIC۶۰ با تراورس بتنی و راه‌اندازی علائم الکتریکی مربوطه در کمترین زمان ممکن اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: اجرای بالاست ریزی و زیرکوبی سوزن و خطوط رابط طرفین نیز، از جمله فعالیت‌های تکمیلی صورت گرفته در ایستگاه چمسنگر بوده است.

مدیرکل راه آهن لرستان به مزایای استفاده از سوزن با تراورس بتونی اشاره کرد و ادامه داد: پایداری و استحکام بیشتر سوزن، افزایش ایمنی سیرقطارها، هزینه نگهداری و تعمیرات کمتر، سهولت در سیر وسائل نقلیه، عمر طولانی و کاهش مصرف سوخت وسائل نقلیه ریلی به دلیل نیاز نداشتن به کاهش سرعت عبوری در هنگام رسیدن به سوزن‌ها و... از جمله این مزایاست.

رحمت نژاد ضمن قدردانی از تلاش و جدیت همه همکاران در این حوزه، یادآورشد: پروژه نصب و جایگزینی سوزن‌های سنگین با تراورس بتنی به جای سوزن‌های سبک قدیمی با تراورس چوبی در ایستگاه‌های راه‌آهن لرستان کماکان ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی