جریمه ۲.۶ میلیاردی واحدهای تولیدی بتن آماده در همدان

مدیرکل استاندارد استان همدان از جریمه دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی واحدهای تولیدی بتن آماده متخلف در استان خبر داد.

جریمه ۲.۶ میلیاردی واحدهای تولیدی بتن آماده در همدان
1401/11/04 12:23:51

جعفر امیری‌پریان در چهارمین کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد استان همدان، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این کمیسیون تعداد ۹ پرونده رسیدگی شد که نشان از قاطعیت مجموعه اداره کل استاندارد استان همدان در برخورد با متخلفان و حمایت از تولید با کیفیت دارد.

وی افزود: با پیگیری های اداره کل استاندارد استان همدان اجازه تضییع حقوق مصرف کنندگان را نمی دهیم و تمام تلاش خود را در جهت احقاق حقوقه حقه مصرف کنندگان به کار خواهیم بست.

امیری‌پریان ادامه داد: باید اطمینان مردم به نشان استاندارد بیش از پیش افزون شود و در این راستا حمایت قاطع از تولیدکنندگانی که در مسیر استانداردسازی گام برمی دارند، در دستور کار این اداره کل است.
به نقل از روابط عمومی اداره‌ل استاندارد استان همدان، براساس ماده‌ ۴۲ قانون تقویت و نظام استاندارد، کمیسیونی مرکب از مدیرکل استاندارد استان، یکی از قضات دادگستری به انتخاب رئیس کل دادگستری استان و نماینده سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و نماینده اتاق های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، تعاون ایران و اصناف ایران حسب مورد تشکیل می شود و بدواً به موارد مذکور در این قانون رسیدگی می‌کنند و با ملاحظه شرایط و امکانات خاطی و دفعات تخلف در صورت احراز جرم مراتب را به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارجاع می‌دهند. تصمیمات کمیسیون در مواردی که جنبه حقوقی و قضایی دارد، باید متضمن موافقت قاضی عضو این کمیسیون باشد.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی