ضرورت احداث فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی هریس

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نیاز کشور و آذربایجان شرقی به تولید برق احداث فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی هریس ضروری است.

ضرورت احداث فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی هریس
1401/06/28 09:47:36

احمد محرم زاده، روز یکشنبه، 27 شهریورماه، در جمع مسئولان نیروگاه سیکل ترکیبی و مسئولان شهرستان هریس ضمن تاکید بر احداث سریع فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی هریس که از خواسته‌های به حق مردم منطقه است، گفت: با توجه به وجود زمین، موقعیت و زیرساخت‌های موجود در محل نیروگاه از وزارت نیرو انتظار داریم در اسرع وقت مجوز احداث فاز دوم را صادر و عملیات اجرایی این نیروگاه عملی شود.

وی همچنین خواستار اعطای مجوزهای لازم برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی، بادی و نیروگاه‌های تجدیدپذیر در استان و خصوصا در شهرستان‌های اهر و هریس از وزارت نیرو شد.

وی افزود: کمبود شدید برق و گاز در آذربایجان شرقی از مشکلات جدی بوده و انتظار داریم وزارت نیرو و دولت انقلابی در رفع این مشکل تمهیداتی لازم را انجام دهند.

محرم زاده در ادامه منطقه ارسباران را جزو مناطق مستعد برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی، بادی و نیروگاه‌های تجدیدپذیر عنوان کرد و گفت: از این ظرفیت باید برای تأمین نیاز واحدهای صنعتی و معدنی که برای اجرای طرح های خود نیازمند تأمین انرژی هستند، بهره برداری کنیم.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی