بزرگترین کارخانه بلوک سازی غرب کشور در دورود

استاندار لرستان از بزرگترین کارخانه بلوک سازی غرب کشور در دورود خبر داد.

بزرگترین کارخانه بلوک سازی غرب کشور در دورود
1401/06/07 10:04:08

فرهاد زیویار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو پروژه شامل سیستم آبیاری تحت‌فشار مناطق روستایی در جاده بین مزارع روستاهای رسوران و استخرهای ذخیره آب دریژان و برآفتاب افتتاح شد که با افتتاح آن حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دورود تحت پوشش شبکه آبیاری قرار گرفت.

وی با اشاره به افتتاح فاز دوم مرکز اورژانس بیمارستان شهدای ۷ تیر دورود، تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۴۷ میلیارد ریال که ۱۰۰۰ مترمربع نسبت به اورژانس قدیم افزایش مساحت داشته و با دارا بودن ۱۴ تخت افتتاح شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: همچنین ساختمان اسکان پزشکان بیمارستان شهدای ۷ تیر دورود نیز در چهار واحد با اعتباری بالغ‌بر ۲۹ میلیارد ریال افتتاح شد.

زیویار با اشاره به پروژه اقتصادی طرح سنگ اسلببر پارس دورود، خاطرنشان کرد: این طرح اقتصادی در کنار اشتغال‌زایی برای ۳۵ نفر به‌صورت مستقیم، قابلیت تولید سنگ‌های زینتی برای مصارف داخل کشور و صادرات آن به خارج از کشور را دارد.

وی با اشاره به افتتاح کارخانه تولید بلوک سبک و قطعات بتنی اضافه کرد: عملیات بلوک سازی در این کارخانه به‌صورت تمام اتوماتیک است و قابلیت تولید ۱.۵ میلیون بلوک در ماه را دارد که امروز با اعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال است.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی