از "بتن‌ریزی نانویی در پروژه ایران مال" تا "معرفی ملات و پودر بندکشی آنتی باکتریال به بازار"

یکی از شرکت‌های فعال در حوزه صنعت ساختمان پس از انجام موفق بتن ریزی بر پایه نانو فناوری در پروژه ایران مال، موفق به معرفی پودر بندکشی کاشی و سرامیک با خاصیت آنتی‌باکتریال، ملات رنگی‌نما با خاصیت آنتی‌باکتریال و ملات تعمیراتی آنتی‌باکتریال به بازار شد.

از "بتن‌ریزی نانویی در پروژه ایران مال" تا "معرفی ملات و پودر بندکشی آنتی باکتریال به بازار"
1401/05/15 14:49:52

پودر عایق رطوبت آنتی‌باکتریال، پودر بندکشی کاشی و سرامیک با خاصیت آنتی‌باکتریال، ملات رنگی‌نما با خاصیت آنتی‌باکتریال، پوشرنگ ساختمانی آنتی باکتریال و ملات تعمیراتی آنتی‌باکتریال  محصولات دارای گواهی نانومقیاس یکی از شرکت‌های فناور است که در سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو عرضه خواهد شد.

محمدعلی طاهباز رییس هیات مدیره این شرکت فناور هدف از حضور در نمایشگاه نانو را معرفی توانمندی‌ها و محصولات این شرکت به مخاطبان و بازدیدکنندگان دانست و گفت: از این رو با ۵ محصول نانویی حوزه ساختمان در این نمایشگاه حاضر خواهیم بود و در حاشیه نمایشگاه آماده ایجاد ارتباط و همکاری با شرکت‌های خصوصی هستیم و از تعامل با آنها برای گسترش فضای کسب و کار استقبال می‌کنیم

وی توسعه دامنه فعالیت و افزایش همکاری با شرکت‌ها را از سیاست‌های این شرکت نام برد و یادآور شد: یکی از پروژه‌های موفقی که در آن حضور داشتیم، پروژه ایران‌مال بود که بعد از ۶ تا ۷ ماه کار آزمایشگاهی، فناوری مورد نیاز این پروژه را توسعه دادیم و حجم عظیمی از بتن‌ریزی در این پروژه توسط ما انجام شد که در نوع خود بی‌سابقه است.

طاهباز این شرکت را یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه مواد مربوط به ساختمان توصیف کرد و یادآور شد: عایق رطوبتی پدیده‌ای جدید در صنعت مواد شیمیایی ساختمانی است که جز مواد آب‌بندی ساختمان محسوب می‌شود و کارایی زیادی در عایق‌بندی پروژه‌های ساختمانی دارد. پودر بندکشی کاشی و سرامیک با خاصیت آنتی‌باکتریال، ملات رنگی‌نما با خاصیت آنتی‌باکتریال، پوشرنگ ساختمانی آنتی‌باکتریال و ملات تعمیراتی آنتی‌باکتریال از دیگر محصولات این شرکت هستند که دارای خواص آنتی‌باکتریال بوده که مزیت‌های زیادی برای فضای داخلی ساختمان به ارمغان می‌آورند.

به گفته وی، بیش از ۶۰ محصول مختلف در این شرکت تولید می‌شود که از آن جمله می‌توان به انواع افزودنی‌ها، روان‌کننده‌ها، ضدیخ و ترکیبات مربوط به بتن اشاره کرد. هر چند تخصص اصلی این شرکت در ملات‌های پایه سیمانی بوده و در عین حال انواع چسب‌های ساختمانی نظیر چسب کاشی را نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند.

به نقل از ستاد نانو، سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو با عنوان ایران نانو ۱۴۰۱ از ۹ تا ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی