عایق‌های ضد رطوبت و باکتری در لایو ستاد نانو بررسی می‌شود

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، لایو اینستاگرامی با موضوع «تولید صنعتی پودر و ملات ساختمانی عایق رطوبت و ضدباکتری بر پایه فناوری نانو برگزار می‌کند.

عایق‌های ضد رطوبت و باکتری در لایو ستاد نانو بررسی می‌شود
1400/11/19 12:32:51

به نقل از ستاد نانو در صفحه اینستاگرام ستاد نانو گفت وگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد با مهندس محمدعلی طاهباز، رئیس هیئت‌مدیره یکی از شرکت‌های فناور برگزار می‌شود.

این شرکت، به‌عنوان تولیدکننده انواع افزودنی‌های بتن، چسب‌های ساختمانی، انواع گروت، انواع ملات‌های تعمیراتی، مواد آب‌بندی و حفاظت بتن، رنگ و پوشش، اپوکسی و پلی‌اورتان، در حوزه محصولات شیمیایی و نوین ساختمانی، فعالیت می‌کند.

این شرکت توانسته است با اولویت قرار دادن مواد اولیه بومی و شرایط جوی حاکم بر کشور، اقدام به راه‌اندازی و تولید محصولات نوین خود از جمله انواع چسب‌های کاشی، پودر بندکشی در رنگ‌های متنوع، افزودنی های بتن، مواد عایق پایه سیمانی، انواع گروت‌ها با کاربردها و مقاومت‌های مختلف، روان‌کننده‌ها و فوق روان‌کننده‌های بتن و بالغ بر ده‌ها محصول کاربردی و جدید، یکی از فعال‌ترین تولیدکننده‌ها در زمینه صنعت ساختمان سازی به شمار می‌رود.

این شرکت در زمینه فناوری نانو نیز محصولات متعددی را تولید کرده که از جمله محصولات دارای گواهی نانومقیاس این شرکت می‌توان به مواردی چون پودر عایق رطوبت آنتی‌باکتریال، پودر بندکشی کاشی و سرامیک با خاصیت آنتی‌باکتریال ملات رنگی‌نما با خاصیت آنتی‌باکتریال، پوشرنگ ساختمانی آنتی‌باکتریال و ملات تعمیراتی آنتی‌باکتریال اشاره کرد.

عایق رطوبتی ابن شرکت جزو مواد آب‌بندی ساختمان محسوب می‌شود و کارایی زیادی در عایق‌بندی پروژه‌های ساختمانی دارد. این عایقی رطوبتی جایگزین قیرگونی و ایزوگام است که کارکردن با آن بسیار ساده، راحت و بدون دردسر خطرات ناشی از آتش‌سوزی و سوختگی است. تنها کافی است که این پودر عایقی را با آب مخلوط کرده و با قلم‌مو و یا تی پلاستیکی و یا هر وسیله دیگری بر روی سطح زیر کار بکشید تا پس از چندساعت خشک شده و لایه‌ای نفوذناپذیر تشکیل دهد. این لایه بسیار محکم و مقاوم بوده و به خوبی به زیرکار چسبیده و تنها با وسائل مکانیکی می‌توان آن را جدا کرد.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی