سرمایه گذاری ۹۲ میلیارد تومانی بخش خصوصی در سد خرمرود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان ازسرمایه گذاری ۹۲ میلیارد تومانی بخش خصوصی در سد خرمرود خبر داد و گفت: در پروژه سد خرمرود تاکنون اعتباری افزون بر ۹۲ میلیارد تومان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده است.

سرمایه گذاری ۹۲ میلیارد تومانی بخش خصوصی در سد خرمرود
1400/09/16 09:33:57

منصور ستوده با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرستان تویسرکان اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری، عملیات خاکبرداری، خاکریزی و بتن ریزی در سد خرمرود به سرعت در حال انجام بوده و تاکنون توسط سرمایه گذار بخش خصوصی برای طرح فوق افزون بر ۹۲میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: در طرح آبرسانی به تویسرکان از سد سرابی نیز تا این بازه زمانی اعتباری در حدود ۲۹ میلیارد تومان هزینه شده و تصفیه خانه آب شرب نیز توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و به روش B.O.T با اعتباری افزون بر ۲۸ میلیارد تومان در حال تکمیل و در مراحل نهایی است.

ستوده با بیان اینکه در این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۵ حلقه چاه مسدود شد، تصریح کرد: این روند موجب صرفه جویی ۱.۲۶ میلیون مترمکعب شد که در این زمینه از تعهدی که داشتیم، فراتر عمل کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان ادامه داد: در پیشرفت طرح مطالعه و اجرای پروژه‌های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان تویسرکان، تعداد ۲۷ دستگاه کنتور هوشمند نصب و ۳۹ عدد چاه فاقد پروانه نیز تعیین تکلیف شد.

وی همچنین به اجرای طرح‌های مطالعاتی و پروژه‌های تعادل بخشی منابع زیرزمینی در شهرستان اسدآباد نیز اشاره کرد و گفت: در همین رابطه، تعداد پنج حلقه چاه مسدود و ۱۰ حلقه چاه فاقد پروانه نیز در ۶ ماهه نخست سال جاری، تعیین تکلیف شد.

ستوده با اشاره به وضعیت سد مخزنی نعمت آباد نیز مطرح کرد: این سد با اعتبار ۷۴ میلیارد تومانی در سال ۹۹ افتتاح شد.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی