بتن آماده همدان باید در سطح ملی عرضه شود

مدیر کل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه هر ساله 20 تا 22 واحد نمونه کشوری انتخاب می‌شود و بتن آماده همدان می‌تواند در بین این واحدها جای بگیرد، گفت: بتن آماده همدان باید در سطح ملی عرضه شود.

بتن آماده همدان باید در سطح ملی عرضه شود
1400/06/08 13:10:06

محمد مددی دوشنبه 7 شهریورماه در جلسه انعقاد تفاهمنامه میان "اداره کل استاندارد استان همدان" با "انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن آماده و فرآورده‌های بتنی استان همدان" با اشاره به اینکه استاندارد موضوعی فرابخشی است، اظهار کرد: این قضیه باید به عنوان یک مطالبه علمی در جامعه مطرح و در کوتاه‌ترین زمان به جایگاه شایسته خود برسد و گام‌های موثری بردارد.

 

وی ادامه داد: متولی استاندارد سازی در هر حوزه یک سازمان دولتی نیست و محدود به هیچ نهاد خاصی هم نمی‌شود بلکه باید از ظرفیت مردم به عنوان یک مطالبه ملی نیز استفاده شود و اگر مردم همراهی کنند به نتایج بهتری می‌رسیم و محصول با کیفیت‌تری عرضه می‌شود. 

 

مددی تصریح کرد: باید با تعامل، مردم را در بحث استانداردسازی پای کای بیاوریم و از ظرفیت آنها استفاده کنیم و آگاهی‌ عمومی را بالا ببریم تا هم افزایی مثبت و موثری شکل بگیرد. 

 

وی بیان کرد: بخش خصوصی باید در همه عرصه‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری ورود کند و مشکلات گذشته را می‌توان با هماهنگی حل کرد، در یک سازه باید از مصالح استاندارد استفاده کرد و اصل موضوع این است که اگر با علاقه مندی بیشتری کار را پیش ببریم می‌تواند اثرات مثبتی داشته باشد. 

 

مددی درباره اهداف تفاهمنامه میان اداره کل استاندارد استان همدان با انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن آماده و فرآورده‌های بتنی استان همدان گفت: مهم‌ترین موضوع عقد این تفاهمنامه اعتماد به بخش خصوصی است و این سازمان معتقد است کیفیت تنها با ورود افراد مرتبط به وجود می‌آید. 

وی اضافه کرد: هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه ارتقاء کیفیت است، همچنین می‌خواهیم در راستای مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد قدم برداریم، علاوه بر این اعتقاد داریم محصولاتی که در این حوزه تولید می‌شود باید کیفیت لازم را داشته باشد.

 

مدیر کل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه دست یاری به سوی تشکل‌های صنفی، متخصصان و صاحبنظران این حوزه دراز می‌کنیم، گفت: واحدهایی که پروانه‌هایشان در حالت تعلیق یا ابطال است اعمال قانون شده و اسامی آنها در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. 

 

مددی با بیان اینکه از تشکل‌ها کمک می‌گیریم تا ظرفیت استاندارد را افزایش دهیم، افزود: تولید کننده‌ای که چشم اندازش رضایت‌مندی مشتری نباشد محکوم به شکست است چراکه استانداردسازی یک مقوله علمی است. 

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان در شرایط سختی کار می‌کنند، گفت: به دنبال این هستیم که با سهل‌ترین شرایط در خدمت آنها باشیم و کمک موثری به آنها داشته باشیم همچنین معتقدیم استانداردسازی می‌تواند در حل مشکلات کارساز و اثربخش باشد. 
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی