آغاز عملیات احداث کانال بتنی مسلح به طول ۶۸۰ متر در حاشیه شهر زابل

عملیات اجرایی احداث کانال بتنی مسلح به طول ۶۸۰ متر و بهسازی معابر در یکی نقاط حاشیه نشین شهر زابل با حضور نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار زابل، مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسوولان آغاز شد.

آغاز عملیات احداث کانال بتنی مسلح به طول ۶۸۰ متر در حاشیه شهر زابل
1400/06/06 14:40:17

مدیر کل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: این پروژه در خیابان هیرمند ۸۸ شهر زابل و با هدف ایمن سازی، هدایت آبهای سطحی و زیباسازی این محله حاشیه نشین اجرایی شده است.   

 

عطاءاله اکبری ادامه داد: در قالب این پروژه اقداماتی نظیر اجرای کانال بتنی بطول ۶۸۰ متر و به عرض ۲ متر و ۲۰ سانتی متر و همچنین اجرای کانیو و جدول جهت هدایت  آبهای سطحی بطول 1400متر و اجرای آسفالت و لایه های اساس و زیر اساس در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: این پروژه مهم‌ باز آفرینی شهری با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال و در مدت ۲ سال اجرایی می شود.

 

اکبری با اشاره به اهمیت هدایت آب های سطحی گفت: این پروژه مهم در راستای بازآفرینی محلات حاشیه شهر زابل و به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی در زمان بارندگی عملیاتی شده است

 

وی گفت: سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکل حاشیه نشینی شهرستان زابل توسط این اداره کل هزینه شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: همچنین این اداره کل در راستای اجرایی شدن سیاست های محرومیت زدایی از چهره محلات حاشیه چهار شهر زاهدان، زابل، خاش و سراوان ۵۰ پروژه باز آفرینی شهری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان را به عنوان محرک رشد و توسعه این محلات در چند سال اخیر مورد توجه قرار  داده است.

 


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی