یک طرح عمرانی با حضور استاندار در سربیشه افتتاح شد

پروژه ساماندهی تقاطع غیر همسطح شهر مود روز چهارشنبه با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان سربیشه به طور رسمی افتتاح شد.

یک طرح عمرانی با حضور استاندار در سربیشه افتتاح شد
1400/03/29 13:02:28

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این آیین گفت: این پل به منظور تسهیل تردد و ایمن‌سازی راه‌های دسترسی اهالی شهر مود و ساکنان روستاهای اطراف، طراحی و اجرا شد.

وحید داعی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و نیاز ضروری در ایمن‌سازی تردد در این محور، عملیات اجرایی زیرگذر مود سال گذشته آغاز شد و برای احداث این زیرگذر ۱۰ متری، حدود ۵۰۰ متر کانال هدایت آب‌های سطحی و ۲ و نیم کیلومتر عملیات آسفالت و اجرای راه برای رمپ و لوپ‌ها انجام شده است.

وی اظهار داشت: ۵۶۰ متر پی‌کنی، ۷۰۰ متر بتن‌ریزی و ۲۳ هزار و ۴۰۰ متر خاکریزی از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته برای اجرای این پل است و در مجموع برای اجرای این پروژه بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: این پل اواخر فروردین امسال زیر بار ترافیکی رفت و امروز رسما با حضور استاندار افتتاح شد.

استاندار خراسان جنوبی که صبح امروز وارد سربیشه شد، از پروژه در دست احداث باند دوم محور بیرجند - سربیشه به عنوان قطعه‌ای از محور بیرجند - زاهدان نیز بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی درباره روند اجرای این محور هم گفت: از مجموع کل محور بیرجند - زاهدان، ۲۴۱ کیلومتر در حوزه استحفاظی خراسان‌ جنوبی است که تاکنون ۸۰ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است.

داعی با بیان اینکه پروژه باند دوم به طول ۱۱۹ کیلومتر در این مسیر در دست اجراست اضافه کرد: طول قطعه‌ای که امروز مورد بازدید قرار گرفت، ۱۱ کیلومتر است که در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این ۱۱ کیلومتر باند دوم، ۶۰ میلیارد تومان است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه دور دوم سفرهای شهرستانی خود، امروز با استقبال امام جمعه و فرماندار سربیشه وارد این شهرستان مرزی شد و بدو ورود با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر مود، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده شهدا، بازدید از طرح اقدام ملی مسکن، حضور در شورای اداری شهرستان، بازدید از محلات عشایری، روستای صولابست و توزیع پنل خورشیدی بین جامعه عشایری از برنامه‌های ملانوری در این سفر یک روزه است.

استاندار خراسان جنوبی هفته گذشته (۱۹ خرداد) در آغاز دومین دور از سفرهای شهرستانی خود به شهرستان‌های فردوس و سرایان سفر کرد.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان سربیشه در ۶۶ کیلومتری بیرجند است.
منبع: ایرنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی