افتتاح آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت در اصفهان

مرکز تحقیقات و آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت که شامل بخش‌های تخصصی قیر، آسفالت و بتن است، امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.‌

افتتاح آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت در اصفهان
1400/03/01 09:59:51

دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همراه مجموعه‌ی تحقیقاتی و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت این مرکز، امروز (پنجشنبه-۳۰ اردیبهشت ماه) توسط وزیر راه و شهرسازی در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.

براساس تفاهم نامه‌ی امضا شده میان رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ضمن ایجاد دفتر منطقه‌ای این مرکز در محل دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز تحقیقات و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت نیز در این دانشگاه ایجاد شد.

بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و توانمندی‌های محققان و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، ارتقای قابل توجه کیفیت قیر، آسفالت و رویه‌های جاده‌ها و نیز، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به منظور طراحی بهینه و افزایش طول عمر راه‌ها از اهداف ایجاد این آزمایشگاه است.

با انتقال تجهیزات آزمایشگاهی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به دانشگاه صنعتی اصفهان و استقرار آن‌ها در این مجموعه، خدمات آزمایشگاهی، آموزشی و پژوهشی در این دانشگاه انجام و زمینه‌ی بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور پوشش منطقه جنوب کشور فراهم می‌شود.

بازدید از مرکز رادار فاوا و مراحل پایانی خوابگاه‌های خیرساز حضرت جوادالائمه(ع) که شامل ۲۴۰ واحدی مسکونی در ۱۰ بلوک برای دانشجویان متأهل و از جمله بزرگ‌ترین خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور است، از دیگر برنامه‌های امروز بود.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی