افزایش قیمت مصالح ساختمانی در استان آذربایجان غربی

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت:قیمت های جدید مصالح ساختمانی در این استان به تصویب اعضای کارگروه رسیدو اعلام شد.

افزایش قیمت مصالح ساختمانی در استان آذربایجان غربی
1400/02/21 10:09:41

ایرج مرندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: طبق این مصوبه قیمت هر تن آجر فشاری در درب کارخانه ۳۱۰ هزارتومان تصویب شد و دفاتر کارخانجات آجر مستقر در شهر به صورت فعال نسبت به عرضه مستقیم آجر به مصرف کنندگان اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین قیمت هر تن شن و ماسه با احتساب ارزش افزوده در درب کارخانه برای مصرف کننده، ۶۰ هزار تومان و قیمت هرکیسه گچ ساختمانی ۳۰ کیلویی با ارزش افزوده در درب کارگاه  ۹ هزار و ۴۵۰ تومان تصویب شد.

 

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: قیمت هر تن بتن آماده ۳۷۰ استاندارد c۲۵ بدون ارزش افزوده درب کارگاه، ۳۶۰ هزار تومان تصویب شد و هرگونه افزایش آتی هزینه حمل سیمان و شن و ماسه مورد مصرف کارگاه های تولید بتن آماده در صورت تصویب در مراجع قانونی در قیمت تمام شده نهایی بتن منظور و اعمال خواهد شد.

 

مرندی افزود: قیمت انواع سیمان برای مصرف کننده نیز از بابت هر کیسه سیمان تیپ (۱) ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و هر کیسه تیپ (۲) ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان بدون هزینه بارگیری و تخلیه در محل عاملیت توزیع است.

 

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحدهای صنفی، غیر صنفی، تولیدی و توزیعی اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم فروش کالا، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور خرید را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

 

سالانه هزاران تن از این اقلام در آذربایجان غربی مصرف می شود.
منبع: ایرنا


کلمات کلیدی :


آجر گچ شن و ماسه سیمان بتن
  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی