۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل امسال بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات احداث بزرگراه‌ها در این استان شتاب گرفته و طبق برنامه تا پایان سال جاری ۶۰ کیلومتر بزرگراه به‌ بهره برداری می رسد.

۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل امسال بهره‌برداری می‌شود
1400/01/25 10:42:00

محبوب حیدری روز چهارشنبه در بازدید از پروژه راه سازی مسیر رضی-امیر کندی افزود: پروژه های بزرگراهی در این استان دارای ردیف ملی هستند و تلاش بر این است هر سال ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر بزرگراه در این استان احداث شود.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی جاده رضی – امیر کندی در شهرستان گرمی بطول ۱۲ کیلومتر در دست اجراست و پیش بینی شده تا پایان خردادماه جاری عملیات آسفالت ریزی چهار کیلومتر از این مسیر به اتمام برسد و بقیه مسیر هم تا پایان مردادماه تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: از پنج کیلومتر ورودی گرمی عملیات آسفالت ۳.۵ کیلومتر لایه اول انجام شده و بقیه نیز تا پایان خردادماه آسفالت‌ریزی می شود.

وی درباره احداث باند دوم بزرگراه گرمی - بیله‌سوار بیان کرد: با آماده سازی و راه اندازی ایستگاه تولید بتن، عملیات احداث ابنیه فنی ۱۲ کیلومتر از سمت گرمی و هفت کیلومتر نیز از سمت بیله‌سوار اجرا می‌شود.

حیدری با اشاره به روند اجرایی چهارخطه سربند - مشگین‌شهر اظهار کرد: روند احداث باند دوم این مسیر به طول ۴۰ کیلومتر با سرعت در حال اجراست و پروژه در چهار جبهه کاری با ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین اجرا می‌شود.

وی احداث مسیر پارس‌آباد – سربند را یادآور شد و گفت: در این مسیر سه پل خاص احداث می‌شود که با انتخاب پیمانکار مراحل اجرایی این پروژه با روند مناسب ادامه خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اتمام ۱۸ کیلومتر باقیمانده احداث باند دوم مشگین – اردبیل گفت: لایه دوم آسفالت این مسیر بطول ۱۰ کیلومتر بزودی انجام می‌شود.

استان اردبیل ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.
منبع: ایرنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی