بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان افتتاح شد

بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی شهید سلیمانی تویسرکان با حضور معاون وزیر بهداشت به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.

بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان افتتاح شد
1399/11/28 15:43:44

دکتر جان‌بابایی معاون وزیر بهداشت پنجشنبه ۲۳ بهمن در آیین افتتاح بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی شهید سلیمانی تویسرکان، با بیان اینکه تویسرکان شهری انقلابی بوده که شهدای بسیاری را به انقلاب هدیه کرده است، اظهارکرد: تا کنون ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی در این شهر راه‌اندازی شده و ۱۴۰۰ تخت دیگر آماده است و تحویل به شبکه بهداشت است.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه تا کنون شبکه بهداشت و درمان کشور توسعه و پیشرفت قابل توجهی داشته و تمام کسور از بهداشت مناسبی برخوردار است و کشور در زمینه بهداست و درمان به خودکفایی رسیده است و نمونه بارز این امر اقدامات انجام شده شبکه بهداشت در حوزه مقابله با کرونا و تولید لوازم بهداشتی و اخیرا هم تولید واکسن کرونا در داخل کسور است.

بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان صبح امروز پس از سالها انتظار با حضور معاون وزیر بهداشت، استاندار همدان، نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت، فرماندار و مسئولین تویسرکان از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

گفتنی است؛ این بیمارستان دارای پنج طبقه با اسکلت بتنی و ۱۵۴ تخت با زیر بنایی به میزان ۱۷هزار متر مربع در زمینی به میزان ۴۴هزار متر مربع احداث شده است. بخش اورژانس شامل ۱۲ تخت شامل ۹ تخت بستری و دو تخت تحت نظر و یک ایزوله تنفسی است.
بخش‌های بستری شامل بخش کودکان، جراحی و داخلی است. در بخش زنان و زایمان پنج اتاق ال دی آر وجود دارد. در اتاق عمل یک اتاق عمل سرپایی در اورژانس و چهار اتاق عمل وجود دارد. بخشهای ویژه شامل سی.سی.یو، آی.سی.یو، نوزادان جمعا ۲۱ تخت و ۱۰ تخت دیالیز است.
این بیمارستان ۳۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم دارد و هزینه تکمیل و تجهیز این بیمارستان بیش از ۳۱۴ میلیارد تومان بوده است.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی