تأمین اعتبار برای احداث کانال‌های بتنی در نهر شعبان نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی برای احداث کانال های فرعی بتنی نهر شعبان که درخواست چندین ساله کشاورزان نهاوند است، خبر داد.

تأمین اعتبار برای احداث کانال‌های بتنی در نهر شعبان نهاوند
1399/10/17 16:38:12

علیرضا شهبازی، با توجه به پیگیری های صورت گرفته در بحث تأمین اعتبار سد گرین مطرح کرد: براساس تبصره‌ ۵۶ و تأمین اعتبار توسط کنسرسیومی متشکل از بانک های کشاورزی، صادرات و تجارت مراحل پایانی خود را طی می‌کند که منتظر مجوز سازمان مدیریت است.

وی افزود: با دعوت از مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، به زودی سفری به نهاوند خواهد داشت که قول همکاری برای تأمین اعتبار طرح های اشتغالزا را داده است و قطعاً در جهت اشتغال و تأمین اعتبار طرح های اشتغالزا با حضور او اتفاقات مهمی در شهرستان خواهد افتاد.

شهبازی همچنین از تأمین اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه راه کرمانشاه و آورزمان براساس تبصره ۵۶ خبر داد و یادآور شد: چند بانک در این زمینه و در جهت تأمین اعتبار پروژه های فوق اعلام آمادگی کرده اند که منتظر مجوز سازمان مدیریت است.

وی دغدغه اصلی خود را اشتغال جوانان دانست و بیان کرد: در زمینه حل مشکلات و نیازهای شهرستان در حوزه های مختلف با توجه به مراجعات مکرّر دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و در جهت خدمات بهتر و اجرای پروژه های عمرانی و رفع مشکلات بخش ها از وزیر کشور خواستار اختصاص اعتباراتی به بخشداری های شهرستان شدیم که وزیر برای تأمین اعتبارات لازم دستور مساعدت مبلغ هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بخش های چهارگانه شهرستان از جمله بخش خزل دو و نیم میلیارد تومان، بخش مرکزی دو میلیارد تومان، بخش گیان یک و نیم میلیارد تومان و بخش زرین دشت یک و نیم میلیارد تومان را داد.

شهبازی از وعده وزیر برای اختصاص اعتبار به شهرداری های نهاوند و حل مشکلات و نیازهای اعتباری شهرستان در حوزه‌ شهرداری ها خبر داد و گفت: مبلغ مورد نظر برای شهرداری نهاوند در شش حوزه و در مجموع ٢٠ میلیارد تومان است که این موارد شامل مأموریت کالبدی شهر به مبلغ چهار میلیارد تومان، ایمنی و مدیریت بحران به مبلغ پنج میلیارد تومان، حمل و نقل و ترافیک چهار میلیارد تومان و توسعه زیرساخت های عبور و مرور از جمله احداث پارکینگ یک میلیارد تومان، مأموریت های اجتماعی و فرهنگی یک میلیارد تومان و محیط زیست و خدمات شهری پنج میلیارد تومان است.

نماینده نهاون در خانه ملت در پایان مطرح کرد: بر همین اساس اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی برای سایر شهرداری های شهرستان با هدف اتمام پروژه های در حال اجرا و پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری ها شامل شهرداری گیان شش میلیارد تومان، شهرداری فیروزان چهار میلیارد تومان و شهرداری برزول دو میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی