محل اقامت پدر صنعت نوین بتن ایران، در شمال تهران پلاک کوبی شد

آیین پلاک کوبی مفاخر اقتصاد ایران برای نخستین بار و در هفته کارآفرینی در محل اقامت «علی‌اصغر کیهانی» پدر صنعت نوین بتن ایران، در منطقه یک با هدف تجلیل از کارآفرینان موفق برگزار شد.

محل اقامت پدر صنعت نوین بتن ایران، در شمال تهران پلاک کوبی شد
1399/09/08 12:37:30

«سید حمید موسوی» شهردار منطقه یک روز پنجشنبه با اعلام این مطلب اظهار داشت: این آیین با حضور حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو _ ایران، سید علی مفاخریان مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر شهرداری تهران، غلامرضا کاظمی دینان مشاور عالی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو و رئیس کمیته مفاخر کارآفرینی و کسب و کار، مدیران شهری منطقه یک و خانواده ی این چهره ماندگار در منزل وی، برگزار شد.

موسوی در این مراسم افزود: ارج نهادن بر عملکرد کارآفرینان و نوآوران صنعت که در اوضاع و شرایط سخت و آسان کشور همواره در مسیر اشتغال زایی و رشد اقتصادی و توسعه رفاه انسانی حضور فعال داشته اند مایه ی مباهات مسئولین و از وظایف پر افتخار است.

موسوی افزود: «علی‌اصغر کیهانی» از نوادر و چهره های ماندگار صنعت بتن ایران با تلاش های پیگیرانه خود موجبات پیشرفت این صنعت را در کشور مهیا نموده و با تلفیق علم و صنعت توانسته در زمینه سیما و منظر شهری و استفاده از بتن جهت ایجاد هماهنگی بصری، تولید قطعات پیش ساخته، مکانیزه کردن و ورود تکنولوژی به عرصه بتن و تولید محصولات با دوام برای شهر و شهروندان خدمات خوبی را به ارمغان آورد.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: بخش عمده ای از مقاومت و زیبایی شهر را مرهون زحمات علی اصغر کیهانی هستیم و هم اکنون آمادگی خود را در راستای هرگونه همکاری در جهت توسعه این صنعت در جهت حفظ منافع ملی و تقویت تاب آوری شهر اعلام می کنیم و بر خود می بالیم که در منطقه ای توفیق خدمت گزاری داریم که شهروندانی چون ایشان را در خود جای داده است.

«علی اصغر کیهانی» سنگ بنای بزرگترین کارخانه های بتن و قطعات بتنی (ایران فریمکو و پارس لانه و اسکلت بتنی ایران) را بنا نهاده که رکورد بزرگ ترین بتن ریزی کشور در یک روز را به نام خود ثبت نموده است.
منبع: ایرنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی