زمان زیادی تا افتتاح پل غدیر همدان نمانده است

معاون عمرانی شهرداری همدان از پیشرفت ۹۸ درصدی پل غدیر خبر داد و گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید زمان زیادی برای تکمیل این پروژه نخواهد برد

زمان زیادی تا افتتاح پل غدیر همدان نمانده است
1401/08/07 12:25:40

وحید علی‌ضمیر با بیان اینکه در حال آماده‌سازی فضا برای آسفالت این پل هستیم، اظهار کرد: دو رمپ غربی (به سمت میدان عاشورا) و جنوبی (به سمت بلوار آیت‌الله نجفی) این پل تمام شده است.

معاون عمرانی شهرداری همدان ادامه داد: رمپ شمالی به سمت بلوار سردار همدانی در مراحل پایانی است و سطح صفر این پل در حال جدول کشی و پیاده روسازی است.

وی با بیان اینکه پل غدیر پیشرفت خوبی دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این پروژه پیشرفت خوبی دارد و از فضای کارگاهی بیرون آمده و جدول کشی ها تا دو هفته آینده کامل می‌شود.

علی‌ضمیر درباره پروژه پل سردار همدانی نیز یادآور شد: بتن ریزی دو قطعه به سمت بلوار بدیع الزمان و بلوای نیروی انتظامی باقی مانده و نصب قرنیزها و هندریل های سطح صفر انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه در مراحل پایانی است، افزود: پل سردار همدانی ۹۶ درصد پیشرفت دارد و پیش بینی شده برای بهمن ماه افتتاح شود که اگر مشکل خاصی پیش نیاید شاید زودتر هم افتتاح شود.

معاون عمرانی شهرداری همدان درباره پروژه پارکینگ آقاجانی بیگ نیز بیان کرد: این پروژه ۶۶ درصد پیشرفت دارد اما با پیمانکار دچار مشکلات حقوقی و فنی و مالی شدیم که شاید تصمیم بگیریم پیمانکار را تغییر دهیم.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی