کارخانه قطعات بتنی لامرد پس از سه سال به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار لامرد از راه‌اندازی کارخانه قطعات بتنی این شهر پس از سه سال با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت:۳۰ هزار و ۷۷۰ تک لبه در کارخانه قطعات بتنی تولید شده و در این زمینه خودکفا شده‌ایم.

کارخانه قطعات بتنی لامرد پس از سه سال به بهره‌برداری می‌رسد
1401/01/15 16:38:58

جوکارضمن بیان اینکه با راه اندازی بخش تولید سنگ فرش در کارخانه قطعات بتنی شهرداری لامرد، سنگ فرش سطح شهر و معابر آن در سال آینده انجام خواهد شد، افزود: بودجه سال آینده (۱۴۰۱) شهرداری لامرد نسبت به سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان یعنی قریب به دو برابر افزایش داشته و به یکصد میلیارد تومان رسیده که از این میزان، ۲۲ درصد جاری و ۷۸ درصد به اقدامات عمرانی اختصاص داده شده است.

به نقل از شهرداری لامرد، نماینده شهرداران فارس با اشاره به چرایی افزایش بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری لامرد علیرغم کسری بودجه امسال، عنوان کرد: یکی از علل افزایش بودجه منابع درآمدی تازه ایست که شهرداری در سرفصل‌های درآمدی بودجه پیش‌بینی کرده است.

شهردار لامرد همچنین افزود: تخفیفات ویژه‌ای در سال ۱۴۰۱ به عنوان عیدانه شهرداری برای مردم در نظر گرفته شده است که بصورت پلکانی معکوس (از زیاد به کم)، در ۳ ماهه اول سال ۴۰ درصد، ۳ ماهه دوم ۳۰ درصد، ۳ ماهه سوم ۲۰ درصد و ۳ ماهه چهارم سال ۱۰ درصد تخفیف برای مردم شریف لامرد در نظر گرفته شده است.

جوکار همچنین با اشاره به بازدید میدانی از پروژه‌های شهرداری لامرد، با بیان اینکه توسعه اتوبان شهید نعیمی (ورودی غربی لامرد) در دستور کار است، گفت: برای اجرای تک لبه اتوبان شهید نعیمی، ۸ هزار متر پیش بینی شده که ۵۰۰۰ متر آن اجرا شده است و مابقی آن نیز در حال اجراست.

او ادامه داد: آنچه مبرهن است این است که یک باند، به باند ورودی اضافه میشود و در کنار آن پارکینگ نیز است؛ همچنین انجام مقدمات انتقال فضای سبز این بلوار به کنار در حال انجام است، پیش بینی می‌شود که این پروژه در نیمه‌های سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

شهردار لامرد، خرید و نصب ۳۰ سطل زباله به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان و راه‌اندازی، اورهال و تعمیر ماشین آلات عمرانی شهرداری لامرد با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات این شهرداری در سال ۱۴۰۰ نامبرد.

جوکار بیان کرد: انجام نقشه برداری هوایی سطح شهر لامرد آغاز شده است که امیدوار هستیم ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ به اتمام برسد.

او از افتتاح بوستان بارگاه مطهر شهدای گمنام لامرد با اعتبار فاز نخست ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خبرداد و گفت: احداث این بوستان در مدت زمانی بسیار کوتاه (مدت ۴ ماه) اما بسیار پرکار و جهادی آغاز شد که فاز اول آن فردا شب افتتاح خواهد شد؛ فضاهای مناسب برای اسکان، گردش آب (آبشار)، نورپردازی و دو کیلومتر (رفت و برگشت) پیاده روی برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

شهردار لامرد ادامه داد: توسعه و استمرار روشنایی LED در تمام بلوارهای شهر لامرد در افقی ۴ ساله در حال انجام است که در فاز نخست ۲ کیلومتر بلوار شهید نعیمی در دستور کار قرار گرفته است همچنین روشنایی میادین شهر لامرد نیز تا ۱۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به اتمام خواهد رسید.

جوکار با تأکید بر اجرای تک لبه خیابان های سطح شهر لامرد گفت: اجرای مسدود سازی دوربرگردان‌های بلوار های سطح شهر به طول ۱۲۰۰ متر و اجرای مرمت تک لبه سطح شهر به طول ۸۰۰ متر انجام شده است که جمیعاً با توجه به ۳ قرار منعقد شده در خصوص تک لبه ها، ۲ میلیارد و ۱۳۶ میلیون تومان قرارداد بسته شده است.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی