افتتاح تصفیه‌خانه و تاسیسات فاضلاب بافق با حضور وزیر نیرو

وزیر نیرو، چهار طرح آب و فاضلاب در شهرستان بافق از جمله فاز اول تصفیه‌خانه و تاسیسات جمع‌آوری و انتقال فاضلاب این بافق را مورد بهره‌برداری قرار داد

افتتاح تصفیه‌خانه و تاسیسات فاضلاب بافق با حضور وزیر نیرو
1400/03/29 12:19:58

«رضا اردکانیان» صبح امروز تصفیه‌خانه و تاسیسات جمع‌آوری و انتقال فاضلاب که با ایجاد دو خط جریان از سه خط جریان تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بافق به روش لجن فعال هوادهی گسترده با ظرفیت هفت هزار مترمکعب در شبانه روز به انضمام شش کیلومتر خط انتقال ۱۱۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری و نصب انشعاب متناظر و جمعیت تحت پوشش ۶۵ هزار نفر با صرف اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان را مورد بهره‌برداری قرار داد.

طرح آب شیرین‌کن شهر بافق با ظرفیت دو هزار مترمکعب در شبانه روز با هدف کمک به تامین پایدار آب شهر بافق و جلوگیری از بحران در زمان قطع آب انتقالی با اعتبار ۵.۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

همچنین طرح آبرسانی به ۲۰ روستای شهرستان بافق با هدف تحت پوشش قراردادن هزار خانوار در قالب سه هزارنفر به بهره برداری رسید. این مجتمع آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تامین ملی افتتاح شد.

مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی این شهرستان نیز که یک مخزن بتنی و نیمه مدفون است با اعتبار ۱۴.۵ میلیارد تومان برای تامین آب در مواقع بحرانی و جبران کمبود ذخیره آب در تابستان افتتاح شد.
منبع: ایسنا


  • شرکت آپتوس ایران

    شرکت آپتوس ایران

    شرکت ساختمانی تولیدی و تحقیقاتی

  • دنیای بتن پارسیان

    دنیای بتن پارسیان

    تولید مواد شیمیایی ساختمان، افزودنی های شیمیائی بتن، اجرا و ارائه خدمات مشاوره

  • رزین سازان فارس

    رزین سازان فارس

    اولین و بزرگترین تولید کننده اصلی فوق روان کننده بتن به صورت مایع و پودر در ایران

  • دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    دوروچم خاورمیانه - (Durocem Middle East)

    تهیه، تامین، واردات و تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی